Saturday, July 9, 2011

You make me Smile ♥


小宝贝 他 睡觉去了
都辛苦了
assignment要了他的命
几乎每天的每天 都在赶assignment
人 都爱 临时抱佛脚
看着他那么辛苦的赶assignment
我都睡不安
也很不透气的一直骚扰他
因为凌晨半夜 真的都闷透了
=(

在期待下个星期
他说 考试了 就很得空
终于有时间了
很好 等了很久很久
计划行程
我要跟他去玩
=D

每天6点睡都不是办法
要尝试习惯早睡去
大大的眼袋 深深的眼圈
非常非常的糟糕 糟糕透了
要摆脱这样的生活
回到正常的轨道上
做个正常人
*照顾自己
=)

妈咪说 只要看见你 我的笑容会变得不一样
你永远拥有魔力 能让我 笑得开心 笑得真心

也只有你
包容我的一切
呆在身边 支持我 陪伴我
你并没有在我需要你的这一刻 丢下我 不理我
陪着我一起去面对
我更希望你不是因为责任 所以坚持不放弃
因为我 真的 很需要你
陪我走一这段路

The way you make me feel
Couldn't feel much better
Than the way I feel tonight
Feel like I could live forever
Feel like I could fly
When I thought I'd get it wrong
You somehow make things right

That's the way you make me feel
Better than i've ever known it
Better than it's ever been 
I can't seem to control it
The way you make me feel
Like the sun coming up in the morning
Like holding the world in your hands
In a way I could never imagine
The way you make me feel
I couldn't feel much better
Than when I'm here with you
You make everything seem so easy
I'm telling you the truth
You never try to please me
But somehow you always do

The simple things you do to me
Simple things you say
I sometimes can't believe it's for real
That's the way you make me feel

Thankyou so much and ILY

No comments:

Post a Comment